Eki 24

Oyun istek sistemi devrede

Merhaba arkadaşlar bir çok kişi oyun isteği yapamadığından yakınıyordu.Artık oyun isteği yapabilmeniz için forumumuzdaki bölümü aktif ettik.

Oyun isteği yapmanız için sadece foruma girip üye olup konu açarak isteğiniz belirtmeniz.


Oyunu Direk indir

Oyun isteği yapmak için tıklayınız

Yapmadan önce mutlaka okuyun

23
Kimler Neler Demiş?

avatar
14 Comment threads
9 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
16 Comment authors
meteomeryaman01ceyhanmahmut2166CakirBoyonurcan Recent comment authors
  Subscribe  
Bildir
Cratos
Üye
Cratos

Teşekkürler aklımda yüzlerce süper oyun çesidi ve oyunlkar var… :)
Umarım bu gelişme herkes için iyi olur..

Sagopa Kajmer
Üye
Sagopa Kajmer

ahmet abi yarın Assassin’s Creed:Brotherhood çıkıyor bunu koyarsan çok sevinirim

nuzduvayn
Üye
nuzduvayn

abi tekken 6 nın pc versiyonu varmı acaba ?

dejavu
Üye
dejavu

tekken 6

sagopa
Üye
sagopa

benyeni üye oldum site gerçekten çok hoşuma gitti. inş. umdugum gibidir. ben de adaşım gibi assassin’s creed:brotherhood u bekliyorum sabırsızlıkla :)

duhan58
Üye
duhan58

Assassin’s Creed™ Brotherhood u bekliyoruz

yusufgkkurt
Üye
yusufgkkurt

ahmet kardşm gran turismo 5 i bkliyorm koyarsın die bakdım ses soluk çıkmıycak bi isitiyimdedim koyabilrmsn ?

kaya mehmet
Üye

abi tomb raider’ın 1. oyunu bulursan upload edermisin lütfen

KeN
Ziyaretçi
KeN

abi tekken 6 pc var mı ?

onurcan
Ziyaretçi
onurcan

abi nolur yardım et xmen origins wolverine setup koyabilir misin kaç hatadır bu oyunu arıyorum kotalı oldğum için fazla partlı indremiyorm lütfen yardım edersen sevinirim

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri,