Tem 30

Msnden Düşürme Programı ( Şaka )

MSN’DEN DÜŞÜRME PROGRAMIProgram tamamen şaka amaçlı yani hiçbir zararı yok. Neyse tanıtıma geçelim..

Program açıldığı anda adam msnden düşüyor ve Adama messengerdan bilgisayarınıza virüs bulaştı lütfen bilgisayarı kapatıp 10 dak bekleyiniz diyor sonra biraz daha korkutuyor falan sonra bilgisayarı kapat seçenekleri sunuyor eğer hayır derse cdroom açılıp kapanıyor ve adam iyice korkuyor. En son bir daha bilgisayarı kapatma seçeneği sunuyor . Adam kapatırsa bilgisayar kapanıyor ve bidaha açılmıyacak diyor eğer kapatmazsa program kendi kendine bilgisayarı kapatıyor.

Belki Saçma Gelebilir Ama programın kesinlikle bir zararı yok o yönden rahat olun. Kendinizde açabilirsiniz.


indir - (Direkt indir)

http://rapidshare.com/files/118857909/xman_hacker_www.ahmetturan.org.rar

UPLOADED BY AHMET TURAN

20
Kimler Neler Demiş?

avatar
19 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
20 Comment authors
sdawsdertyuıopGufranDuttirikAsil Recent comment authors
  Subscribe  
Bildir
NEVZAT
Ziyaretçi
NEVZAT

link kırık düzeltebilir misiniz.

berk
Ziyaretçi
berk

ya msnde karşıya nasıl göstericem göz kırpmalara eklicem

sdawsd
Ziyaretçi
sdawsd

surukle simgeyi rar dan cıkar ve msj yerine koy devamde xd

Mkaraman08
Ziyaretçi
Mkaraman08

win 32 uygulaması yoq diyor

arda
Ziyaretçi
arda

Herkeze Yaptım Bide Kendimde Denedim .. Şuan Gönderdiklerimin Ne Halde Olduğunu Düşünmek Bile İstemiyorum .. Çok Güzel D:D

SeMiRaMiSt
Ziyaretçi
SeMiRaMiSt

lütfen birisi kullandıyca nasıl olduğunu anlatıısın [işee yerıyormu] plssss!!!

Asil
Ziyaretçi
Asil

heh ben bunu kendimde deneim:D açtım ctrl + deleti işlemlerde Joke yi sildim hiç bi halt yapamadı, çok zayıf bir yöntem acemilere yapılabilir ancak.

Duttirik
Ziyaretçi
Duttirik

Arkadaşlar virüs mirüs yok. Program bilgisayarı yetki almadan cd romunu açıp kapattığı ve bilgisayarı zorla kapattığı için oyle

Gufran
Ziyaretçi
Gufran

Abimgile yaptım bu şakayı harika bişi cd sürücüsü açılıyo zararsız denedim bilgisayar kapanınca geri açılıyo

ertyuıop
Ziyaretçi
ertyuıop

bana hata verdi anlamadım

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "yer sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri,